Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Ο νομικός εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Χάρης Οικονομόπουλος μίλησε για όλα

Ο νομικός εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Χάρης Οικονομόπουλος, μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM και τους Μιχάλη Τσόχο και Σωτήρη Κωσταβάρα για...

Τη συνάντησή του με τον γ.γ. δημοσίων εσόδων: Χάρη Θεοχάρη: «Υπήρξε μια συνάντηση σήμερα. Μετά τη σημερινή συνάντηση βαίνει προς μπήκαν οι βάσεις. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Το δημόσιο είναι αποφασισμένο να προχωρήσει και δεν βλέπω τον λόγο για να μην ολοκληρωθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί. Η συζήτηση με τους εκπροσώπους της γγ Δημοσίων Εσόδων ήταν γόνιμη και απολύτως ειλικρινής. Εγώ θα συνεχίσω να προσφέρω κάθε νομική υπηρεσία και χωρίς αμοιβή»,

Την υπόθεση Ψωμιάδη: «Πείστηκαν ότι το δημόσιο έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει περιουσιακά στοιχεία και χρήματα και μάλιστα να τα εισπράξει. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να καθυστερήσει η διαδικασία. Το δημόσιο έχει όλα τα στοιχεία στα χέρια του». Η δική μου έννοια ήταν να βοηθήσω στην επίσπευση της εκκαθάρισης. Δεν μπορώ να γνωρίσω τι μπορεί να πάει στραβά. Εγώ θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να μην πάει τίποτα στραβά. Σκοπός μου είναι βοηθήσω στην ολοκλήρωση της εκκαθάρισης. Ο δεύτερος σκοπό μου είναι να ολοκληρωθεί τουλάχιστον η πρώτη δίκη κατά του Μάκη Ψωμιάδη. Η παράκληση μου ήταν να μην καταπέσει το άρθρο 44 και η ΑΕΚ να φέρει το βάρος της πτώχευσης», κατέληξε.

Τις σχέσεις του με τον Δημήτρη Μελισσανίδη:  « Οι σχέσεις μου είναι υποχρεωτικό να μείνουν σχέσεις συνεργασίας. Εγώ δεν υποχώρησα ποτέ. Και δεν θα υποχωρήσω και ό,τι έχω πει θα γίνει. Ότι μπορώ να κάνω το έκανα και θα το κάνω για να προχωρήσει η ολοκλήρωση της εκχώρησης αυτής», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...